Vad är ett lag?

Den 4:e februari är det dags för Blekinge idrottsgala och jag är nominerad som årets unga ledare vilket är glädjande. Dock är jag aningens besviken på att vi tjejer i klubben inte är nominerade till årets lag. Vi är fyra duktiga tjejer som kämpar och sliter och tränar antagligen mer än de som är nominerade. Vi håller på med en idividuell idrott men tävlar ändå tillsammans i lag. I somras körde vi bland annat svenska mästerskapen ihop där vi plockade 5 guldmedaljer och detta har ingen klubb gjort i seniorklassen.

Till lagen som är nominerade:
Olofströms IK
Oloftstöms Innebandydamer
Charlshamns BTK
Mjällby

Förstår absolut att Mjällby är nominerade och antagligen kommer vinna men vad är det andra för lag och vad har de presterat?! Jag har svårt att tro att de är bättre än oss som tagit 5 SM guld och uttagna i U21 landslaget.

Ja just nu är jag aningens bitter...


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare ;)

Du är ung och ju längre du lever desto mer lär du dig att livet är orättvist. Du kommer att få uppleva mer bittra saker i ditt liv. Men ett tips är att inte lägga någon energi på det.

2011-02-10 @ 17:29:34
Postat av: Anonym

Sluta klanka ner på andra, du är inte alltid bäst!

2011-02-16 @ 14:16:51
Postat av: Anonym

Men väldigt ofta!

2011-03-10 @ 11:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0