Nytt år, nya möjligheter

År 2011 har börjat och starten på detta firades på ett bra sätt. Dock började det inte lika bra träningsmässigt. Det började med förkyldning och vila. Men jag har haft bra dagar ändå. Igår var jag fortfarnade förkyld men hade pass på gymmet. 30 min spinning och 30 min core och tänkte jag kunde ta det lite lugnt men det var svårt när det var fullsatt med folk. Jag gav gärnet! Har verkligen svårt att ta det lugnt när jag gör något. Finns ingen broms i mig, det är allt eller inget som gäller. Mari sa idag när jag var på gymmet, skulle inte du ta det lite lugnt? Haha nja idag var jag ju bara lite snuvig och har vilat väldigt mycket senaste tiden så nu får det vara slut på det.

Hade ben på programmet idag och det var längesedan jag körde ett hårt benpass nu. Det gick hur som hellst väldigt bra och särsklit i knäböjen där jag gjorde följande serie:
80/12 85/10 90/10 95/6 95/6 100/5

Väldigt nöjd med detta men jag vill lyfta ännu mer!!

Kanske skulle satsa på styrkelyft i framtiden ändå... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0