Soliga Afrika

Nu var det ett tag sedan jag bloggade upptäckte jag. Sist var jag bitter och skrev om lagen som var nominerade till Blekinge idrottsgala. Det var Mjällby som vann, inte så oväntat och tur var de väl att de fick priset. Jag fick tyvärr inte priset till som årets unga ledare. Men jag hade en underbar kväll tillsammans med Mari Lax ändå. Dagen därpå blev det gala igen, men denna gången med Kajakklubben Eskimå. Trevligt folk, god middag och prisutdelningar bjöds det på.

Dagen efter det var det dags att sätta sig på tåget mot Kastrup för att senare flyga hela vägen ner till Sydafrika. Och nu har vi varit här över en vecka och det är helt awesome! Bra träning, underbart sällskap, soligt och varmt och massa andra kul äventyr. Jag tror att tiden här nere kommer gå rätt snabbt ändå. Ska försöka uppdatera lite om lägret på www.eskimaeliten.wordpress.com. Än så länge har jag bara skrivit en gång...

Dags för lite mellis innan det blir paddling i bara bikini och korta byxor, I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0