En bra dag i paradiset!

Idag har det varit en tuff och bra dag här i Sydafrika. Startade dagen med träning i form av paddling kl. 8.00. Vi körde ett blandat och tufft pass som såg ut så här: 

1x7 min (2+)

4x30 sek max max lite glid

6x2 min 30/30 (4) (2)

2x4 min (3)          

2x5 min 20/40 (4) (2)

1x2 min (3)


Efter det åkte vi in till Kapstaden för att ta en titt på den afrikanska marknaden. Jag lyckades pruta och göra några fynd faktiskt. Tycker sånt är kul! Efter det åkte vi till andra sidan av Table Mountain till ett mysigt semesterställe med fin strand och mycket restauranger. Där blev det lunch men jag köpte världens godaste cheescake för jag hade redan ätit lunch. Skulle gärna vilja åka tillbaka till detta mysiga ställe och bara njuta & ha en semesterdag!

Hem och sova lite och äta mellis innan det var dags för träning igen. Under eftermiddagen såg passen ut så här: 

Paddling 1 tim lätt teknik lägg in efter varje 5 min 10 sek max max

Löpning 4x400 m + 2x200 m max


Paddlingen var svår att köra för det blåste väldigt mycket. Så det är inga paddeltag jag behöver ta med mig i bagagest men löpningen gick desto bättre. Och nu är jag trött, mätt och belåten. Det satt fint med tacos efter passet. Men nu måste jag borsta tänderna och sova. Upp 5.45 imorgon för att träna tidigt! 6x200m är det som gäller så jag måste vara pigg!

Godnatt vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0