Guld-dag!

Dagen började med ett paddelpass i soliga och fina Karlskrona. Idag fick jag sällskap av Cajsa (en kanotist från Lödde) på passet så det var extra kul. Så vi körde ett bra pass tillsammans i K2. Tuffa maxlopp stod på programmet. Det är alltid lite svårt att köra maxlopp tillsammans med någon man aldrig har paddlat med innan men jag tyckte det gick bra. Efter passet testade jag på däckvält för första gången, och ja jag orkade faktiskt välta ett 200kg däck helt själv! Efteråt sa jag till en liten kille som gick förbi och tittade "såg du vad stark jag var"! :)

Hem för att äta lite lunch och ta det lugnt en stund i solen. Sen var det dags för nästa träningspass. Det blev gym tillsammans med hela eliten. Riktigt kul och bra pass! Jobbigt det är att köra marklyft men det ska det nog vara när man lyfter 120kg :)

Efter passet gick några av oss upp till stan för att ta en glass. Det blev årspremiär på glassiären och mjukglassen var lika god som vanligt! Tur att jag tog en liten glass för den annars hade jag inte orkat. Och deffinitivt inte orkat äta mat efteråt. Och man vill ju inte missa oxfilé och klyftpotatis som det bjöds på hemma, supergott! Men det gick ner det också och efter det blev jag supertrött och somnade i min säng. Nu har jag kollat på körslaget och tagit det lugnt och funderar på att snart göra mig klar för att sova. Skulle inte vara några problem att sova nu även om jag somnade en stund innan.

Imorgon är det nya tag och jag ser fram emot en lika bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0