Fanclub på Loket

Idag när jag vaknade var jag ovanligt trött och hade enorm träningsvärk i benen. Så jag satte eller ställde mig inte upp i onödan utan la mig i sängen och sov lite till efter jag ätit frukost. Sen satte jag igång och fixa med lite saker här hemma och det var eftermiddag och redan dags att åka in till gymmet.

När jag kom fick jag en paddelbild på mig utskrivet på ett A4. Det var två pensionärer som hade lämnat den i recpetionen. Bilden var tagen från gårdagens paddelpass. Så himla gulligt av dom! De måste ha saknat mig :)

Och jag fortsatte att må bra och vara glad på gymmet. Körde spinning med brandmännen och de är alltid lika goa och sa att de också hade saknat mig. Efter det var det dags att köra styrketräning för ett härligt gäng barn och ungdomar. Det är så kul att köra med dom!

Nu är det snart dags att sova... tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0