Självdiciplin

Veckorna går så fort att jag knappt hinner blinka. På sätt och vis är det skönt för jag längtar tills vi åker till Portugal. Jag behöver lite sol och värme och det får jag igen den 22 november. Och en annan viktig sak, bra träningssällskap. För det är det ont om här nu eller knappt något alls. Har kört mycket pass själv så det gäller verkligen att ha självdiciplin. För det är inte så kul att sticka ut att paddla på morgonen helt ensam så här års.

Men passet idag gick ändå bra och jag känner mig väldigt stolt efteråt. Man brukar kunna se i syne ibland men vad heter det när man hör saker som inte stämmer? Hör i syne? :) Ni fattar vad jag menar i alla fall. I slutet av passet idag hörde jag i syne. Jag hörde min bror bakom mig, han flåsade mig i nacken och jagade mig. Det gjorde att jag fick ta i lite extra. Och jag vann intervallen! Bra med fantasi och inbillningar ibland :)

En annan sak, vilken fel uppfattning man kan få av vissa människor... Det gör mig arg och besviken!!

Nu till något bättre, det är dags för maaat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0