Nu kör vi!

I helgen sprang jag tjurruset tillsammans med kanottjejerna. En riktigt rolig upplevelse som jag gärna gör om. Vill du läsa mer om detta leriga äventyr? Gå in på http://eskimaeliten.wordpress.com/

Det är måndag och mitt nya träningsprogram startade idag. Det känns bra och jag är laddad för att köra. Dock lite jobbigt att det har blivit så kallt nu. Tur att jag slapp paddla i minusgrader i morse och kunde vara inne på gymmet och köra då. Var först tvungen att göra en tid på 500m roddmaskin. Värmde upp och hämtade Mari som peppade och skrek under loppet. Det gick bra tills det var ungefär 130m kvar då ramlade jag av sitsen. "F*tta" skrek jag högt! Snabbt upp och fortsätta och jag gick i mål på 1,29,4 min. Och detta tappade jag väl minst 3 sek på. Men medlemmarna på gymmet som ska utmana mig på vår medlemskväll kan behöva lite försprång :)

Efter det så körde jag igenom mitt pass i gymmet, det blev rygg / baksida axlar.

I eftermiddag är det paddling på programmet men tills dess ska jag vila och fixa lite små saker. Det är underbart att ta en powernap mellan passen.

Nu är hotellet bokat i Portugal också. Det blir träningsläger där mellan den 22nov-5 dec så det är skönt att ha något att se fram emot. Fram tills dess får jag slita mycket ensam hemma men jag är taggad. Nu kör vi (eller jag, hehe).


Kommentarer
Postat av: Desi

Jag ska dela med mig av min hemlighet... Dubbelhäftande tejp i rumpan!!! Kör jag alltid på tävlingarna, men "sschhh"- säg det inte till någon ;)

Kramis/ Desi

2010-10-26 @ 19:59:16
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com
Postat av: Cissi

Haha du är rolig du Desi.. Men Mari gav mig aldrig det tipset! Men du kanske har det hemligt även för henne? :) Men jag som är lite rutinerad på de där borde aldrig ramlat av men så kan det gå när man tar i och är ivrig..

Kram på dig!

2010-10-28 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0