Elithelg

I helgen hade jag besök av Eskimå-kanotister. Vi samlades här för att planera, söka sponsorer och såklart träna. På lördagen blev vi bjudna på god middag från Blekinge idrottsförbund också. Mycket trevligt! Vi vann nämligen en vadslagning i somras. Skulle vi ta över 20 medaljer på SM så skulle vi få smörgårstårta men det blev något ännu bättre. (Finns lite bilder från helgen på http://eskimaeliten.wordpress.com/, ta en titt)

Har ett tag funderat på att köpa en cykel och så blev det i helgen. Hade nämligen en kompis som sålde sin cykel. Så nu har jag en snabb racercykel som helt klart funkar att träna på för mig. Var ute på premiärturen igår och det var härligt. Så det kommer bli en del långa pass på den. Ni ska få se bild på den senare.

I helgen är det tjurruset och jag har inte hunnit specialträna för det direkt men det får gå på vilja och den kapacietet jag har. Nästa vecka börjar träninsgsprogrammet á la Mari och Åsa! Har redan börjat med Maris gympasss och jag har haft träningsvärk i hela kroppen. Men det är så det ska va.

Ha en bra dag! Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0