Det var längesedan nu...

Pappa: Nu MÅSTE du uppdatera din blogg, ja jag vet att du har haft det hektiskt, men tänk på oss läsare!

Jag har haft massor att göra så jag har inte hunnit eller haft lust att blogga men nu lovar jag att ni ska få ett inlägg och förhoppningsvis några fler i veckan. Semestern i Barcelona var underbar. Det var verkligen vad både knoppen och kroppen behövde. Skönt med sol och bad, god mat och shopping i en stor stad. Vi gick väldigt mycket och såg lite olika sevärdheter men det finns massor mer att besöka och så jag får nog åka dit igen.

Tre av dagarna la vi nämligen på kanottävlingar eftersom Michaela och Jacob körde maraton VM 1,5 timme ifårn Barcelona. Det gick bra för dem och det var väldigt kul att se dem tävla och heja ordentligt. 

Dagarna gick lite för fort och rätt var som det var, var jag hemma i ett kyligt Sverige igen. Inte särskilt kul men jag har gjort dagarna så bra jag har kunnat och ska fortsätta så. Jag gillar inte att det har blivit kallt ute men umgås man med underbara människor så blir man i alla fall varm i hjärtat. 

Det är vad jag har gjort i helgen. Tog bilen ner till Malmö i fredags för att vara med på Michaelas födelsedagsfest med Kaktema. Jag var utklädd till en tigerkaka,  grrrr...  :-)
Mycket trevligt folk var där, helt klart lyckad fest. Lördagen blev rätt slapp och lugn med god middag tillsammans med Michaela på kvällen. Dagen därpå åkte jag till min kusin Rebecka som bor i Lund. Det blev en fika och snabbvisit hos henne och jag fick se hennes mycket fina lägenhet innan jag åkte vidare till Kristianstad där nästa stopp var. Där fick jag träffa Emelie och hennes pojkvän. Som jag har saknat denna tjej, det var underbart att träffa henne. Bara äta god mat och prata om allt och inget... I morse tog jag bilen hem till Karlskrona igen. Åkte hem och bakade bullar till alla underbara människor på gymmet. Det är ju trots allt kanelbullens dag. Tyvärr så blev de lite misslyckade. Degen ville inte gäsa ordentligt så de blev inte så stora och fluffiga, mer kompakta och lite hårda men de smakade gott ändå. Det är ju tanken som räknas ändå och det verkade uppskattat på gymmet i alla fall! ;-)

Just nu längtar jag efter mitt träningsprogram som Åsa och Mari ska sätta ihop tillsammans. Bara att Mari tittade lite på mig när jag gymmade idag gav mig energi, motivation och glädje. Hon var imponerad över mina marklyft och det är alltid glädjande att höra sånna ord! Hösten och vintern kommer bli bra!


Kommentarer
Postat av: Anders

Kanon! Det var på tiden! Nu saknas det bara lite nya bilder från alla aktiviteter. Kör hårt./Pappa

2010-10-05 @ 16:21:04
Postat av: Emelie

Du är helt underbar! Jag har röstat på en helt klar vinnare i årets unga ledare! Nu får det inte dröja lika länge tills vi ses igen! Ha en skön vecka, kram från vännen du har i alla lägen!!

2010-10-05 @ 23:47:56
Postat av: Mats

Välkommen tillbaka!

2010-10-09 @ 20:42:10
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0