Portugal

Nu har jag varit i Portugal ett tag och träningen flyter på väldigt bra. Träningsprogrammet är tufft och lite annorlunda inriktningar på pass så här års men jag gillar det. Snart är vi halvvägs, imorgon är det nämligen vilodag och det ser jag fram emot för idag känner sig kroppen lite seg.

Vädret har inte varit lika bra som tidigare år men det är väl dumt att klaga på 15 grader och moln när det är snö och slask och minusgrader hemma. Det kommer bli jobbigt att komma hem. Det får gärna vara mycket snö så jag kan åka skidor isåfall. Annars får jag väl hänga hela dagarna på gymmet... :-)

Tror ändå att tiden fram till Sydafrika bara kommer rusa iväg.

Vill ni läsa mer om våra dagar i Portugal så kan ni gå in på: http://eskimaeliten.wordpress.com/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan det vara slask samtidigt som det är minusgrader? ;)

Det är riktigt fint vinterväder här :)



2010-11-27 @ 19:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0