Måndag och bara en vecka kvar hemma!

På förmiddagen var jag på gymmet. Först sprang jag på löpbandet 2x6 x 90/30. Det kändes rätt bra men pulsen var rätt hög i jämföresle mot vad jag brukar ha.. hoppas jag inte har någon infektion på gång. Nu känns det ju inte så men vi får väl se om något bryter ut. Jag vill inte bli sjuk eftersom jag åker till Portugal om en vecka. Efter löpningen hakade jag på Ola och körde bröst och vader. Så imorgon kommer jag troligtvis inte kunna gå efter så många set vader... Kul med bra träningssällskap i alla fall!

Och imorgon förmiddag har Mari lovat mig att köra roddmaskin. Ja ni hörde rätt, Mari Lax ska köra roddmaskin med mig. 6x1000m står på schemat. Och jag fattar inte att hon kunde säga ja. Men jag är glad, jag får ju en träningskompis!! Håller nämligen på att samla träningskompisar denna veckan.

Så säg till ni vill träna med mig i veckan... :)

För övrigt så berättade jag för Mari att jag skulle åka till Sydafrika två månader idag när jag var på gymmet. Hennes kommentar var; Blir det så länge...? Vad kul för dig (med en bitterhet i rösten)... Jag tycker verkligen det är jättekul även om jag kanske inte visar det... Haha!
Ja nu får hon börja leta efter en ersättare så paniken började väl stättas igång...

Nej nu är det dags för paddelmaskinspass, har inte fått någon som har nappat att hänga med mig på det men det ska nog bli bra ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0