Vi är inte lagidrottare!

Vilken tuff och bra träningsdag tillsammans med tjejerna. Vi började dagens träning ute på klubben. Testade K4an och bestämde hur vi skulle sitta. Vi testade två olika ordningar och kom fram till att vi ska sitta; Kim, Ilona, jag och sen Michaela. Det känns bäst för alla! Efter förmiddagspasset med lite olika fartökningar så åkte vi till västra mark för att springa. Det blev lite intervaller på banan och sedan lite reaktionssnabbhet och spänst/styrka. Det vat ett fotbollslag där samtidigt och tränade och deras tränare sa. "Värst vad no springer" "Ja, och vi har paddlat idag också sa jag" "Ja det gäller att träna hårt sa han och tittade på de skadade killarna på bänken" Jag svarade; "Ja vi är ju inte några lagidrottare i alla fall". De har ju inte riktigt koll på vad hård träning är!

På eftermiddagen blev det ett K4 pass till. Vi måste ju få så mycket tid som möjligt i båten tillsammans. Det blev 10x2 min. Kanske inte låter så långt eller så jobbigt men de var de jobbigaste 2 minutarna jag har kört! Var helt död och mina armar kändes som spagetti, fast 1500kg tunga sådana. Men det kändes riktigt bra och bättre lär det nog gå. Med ännu mer samträning och lite mer paddelvana för mig och Kim.

Nu är jag verkligen trött. Ska snart sova, ska bara se klart slutet på Wallanderfilmen. Imorgon är det dags för testuppkörning på körskolan sedan blir det paddling, gym, paddling. Yeehooo! Får väl se vad morgondagen mer har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0