Snart är det sommar, men vart är värmen?

Imorgon är det första juni och det känns fortfarande som vi är i början av maj. Det är ingen värme i varken luften eller vattnet. Men jag hoppas den kommer på riktigt i sommar. Jag tror den gör det. Oavsett så kommer det bli en kanonsommar. Jag längtar efter så mycket och nu börjar det snart.

På torsdag åker jag till Malmö. Det blir K4 träning med tjejerna och steg 2 utbildning.
Veckan där på tar de studenten och på fredagkvällen åker jag till Nyköping på kanottävling.
Veckan efter det börjar breddlägret "Maraton summercamp" och under helgen är det Maraton SM och därefter fortsätter lägret fram till torsdagen under midsommar veckan. 
Sedan är midsommar och på onsdagen veckan efter börjar vår SM uppladdning. 
Sen åker vi till Luleå och kör SM en hel vecka. 
Sen blir det Kebnekaise och efter det har jag mycket planerat men jag tar bara halva sommaren åt gången :) 

Ska snart träffa Mari och planera lite angående Maraton SM. Du som bor i Karlskrona, kom och titta den 19-20 juni när tävlingarna görs upp. 

Förresten Eskimå tog 2 guld och 1 silver i helgen på maraton NM! Michaela, Ilona och Jacob stod för dessa medaljer. Härligt jobbat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0