MICK!

Nu har alla Eskimåtjejerna kommit hit till Karlskrona. Kim kom igårkväll lite senare än beräknat för tåget var försenat. Men jag gick till gymmet under tiden så det var lugnt. Hade självklart varit roligare att få sällskap av Kim men det gick fint ändå och jag kan meddela att jag har träningsvärk idag för jag har inte kört bröst och biceps på väldigt länge men nu har jag börjat igen eftersom Mari har skrivit ett nytt program till mig.

I morse blev det ett K2 pass med Kim i regn och kyla. Men det gick fint ändå. Har väl lite att jobba på fram till SM men det viktiga är att vi vet att vi kan. Vi visade ju alla sist på NM i somras. Nästa helg är det dags att visa alla igen. Då ska vi vara med på ett testlopp under tävlingshelgen i Jönköping. Vi har dock inte paddlat alls lika mycket som de andra. Men vi är starka och har viljan, vill vi så kan vi!

I eftermiddags anlände Ilona med tåget och vi åkte direkt till gymmet. Det blev cirkelträning för oss. Gud så svettigt och jobbigt det är. Mycket bra träning som passar alla!

Vi åkte hem och fixade maten och inväntade Michaela och Helene. Michaela hade nämligen kört ett maratonlopp i Ängelholm idag. Så sen åt vi både tacos och efterrätt, mums! Har även smidit på en bra plan till sommaren men det får vara en hemlighet än så länge. Kan bara avslöja att det var Michaelas galna idé! :)

Nu är vi trötta och ska sova för imorgon väntar massa träning! Ska bli spännande att köra K4!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vi kommer att ha så grymt kul Cissi :D Jag var på stadium idag igen, jag är sugen på att köpa allt som passar till! Vi måste shoppa ihop, kanske när maratonSM är?!

2010-05-13 @ 19:40:04
Postat av: Anonym

Ja satan vad kul vi ska ha! Ser verkligen fram emot mycket i sommar! Ja vi får väl shoppa lite mer fina kläder som passar till vår nya outfit! Det är ju viktigt att vara snygg ;) Om vi inte hinner innan maraton SM får vi göra det då..

2010-05-14 @ 09:22:06
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0