Längtar till sommaren!

Känner på mig att denna sommaren kommer bli så bra. Det är mycket jag har att se fram emot i sommar. Kanot SM i Luleå är en av de stora händelserna som jag är laddad inför. En veckas tävlande tillsammans med världens bästa klubb och världens bästa tjejer! Då är det upp till bevis att visa vilka som är BÄST! Oavsett är NI världens bästa!

Kan också avslöja att jag ska bestiga Kebnekaise med två av dessa. Michaela, Kim och jag ska upp på toppen. Jag älskar äventyr så det ska bli mycket spännande. Jag är otroligt glad och laddad inför sommaren som är på ingång.



Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som du har mycket planerat i sommar. Härligt att ha något att se fram mot :)

När ska ni vandra i fjällen och Kebnekaise?

2010-05-19 @ 23:05:22
Postat av: Cissi

Ja jag har verkligen mycket inplanerat!

Först ungdomsläger i Karlskrona och maraton SM, sen är SM läger, sen SM sen stannar vi kvar och bestiger Kebnekaise är tanken. Sedan är det masssa tyskar på besök när man kommer hem och så är det bröllop också! :) Ja och sen fortsätter bara sommaren..

2010-05-20 @ 07:59:16
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha ja just det ja, bröllop!

Hur kunde jag glömma det ;)



Hoppas det blir bra väder i sommar så du får ut ännu mera av dina upplevelser än om regnet öser ner.

2010-05-20 @ 08:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0