Körskoleslärare mjölkar en på pengar

Jag är så trött på att körskolelärare bara vill att man ska köra lektion efter lektion för att dom ska tjäna pengar. De tvingar än mer eller mindre till att köra fast man inte har några större brister. Jag hade körlektion idag och det gick bra. Det ända dåliga var att jag inte höll alla hastigheter till punkt och pricka och att jag glömde att kolla om det kom något tåg när jag körde över järnvägen på väg ut mot amiralen. Det är ju inte saker jag behöver ha flera lektioner att öva på utan det räcker ju med att jag tänker noga på det när jag kör upp. Men tydligen inte! Jag hade bokat av några lektioner men så kunde jag inte göra. Vad gör man när en lärare mer eller mindre tvingar än. Det är omöjligt att säga ifrån så nu fick jag boka en lektion till igen. De vill bara tjäna en massa pengar. Fy fan vilket helvete det är att ta körkort! Jag har i alla fall klarat teoridelen nu och snart slipper jag lektionerna också! :)

BLÄ FÖR KÖRSKOLELÄRARE!!

Nu ska jag till gymmet och vara tränare sen blir det biceps/bröst pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0