Kim is here!

I fredags kom Kim till Karlskrona och dagarna har gått fort sedan dess. I helgen var det loppis för hela slanten på Eskimå. Det gick mycket bra och vi drog in dryga 60 000kr. Vi har såklart tränat en hel del också. Både paddling, gym och spinning. Idag har det varit en fullspäckad dag, en Cissi-dag så att säga men jag fick sällskap av Kim idag.

Först blev det dubbellektion på körskolan, sedan ett bra och effektivit gympass och därefter gick vi upp till Krister på Eken och åt lunch. Dagen fortsatte med paddling för elever på Piggelinen och snabbt iväg till marinen för spinningpass efter det. Tro inte att jag kunde pusta ut efter det, nej nej. Vidare ner till gymmet för tränarjobb på gymmet med Oliwer och Philip.

Men jag är piggare än vanligt, kanske för att Kim är här och ger mig enegri. Jag verkar dock bara ta enegi från henne så trött som hon är morgon och kväll :) Imorgon eftermiddag lämnar hon stan men hon är åter på fredag igen!

Kommentarer
Postat av: kim

HAHA! jag berättade det för mamma o pappa, et tyckte jag verkade vara en schyst kompis. Så berättade jag om posten att jag undrade om jag fått brev, då skrattade de;)

2010-05-04 @ 22:10:00
URL: http://dkim.devote.se
Postat av: Anonym

Du är som en i familjen nu! Familjen tajkon! :)

2010-05-04 @ 22:45:45
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0