Halkan

Idag har jag gjort halkan i Olofström. Det gick bra och var roligt, dock inte det roligaste i mitt liv. Men jag kanske hade väldigt höga förväntningar eftersom alla säger att det är så kul! Det fick bli vilodag idag eftersom jag var iväg hela dagen så kör jag två pass imorgon istället. Imorgon kommer kanske Kim tillbaka hit igen om hon inte får hoppa in och jobba isåfall kommer hon på lördag. Ilona och Michaela kommer också på lördag eftermiddag/kväll så på söndag och måndag blir det K4 träning. Ska bli mycket kul!

Nästa vecka ska jag förresten ut på hajk med Galärens friluftsliv. Ola, min gamla idrottslärare behövde en lärare till och frågade om jag ville ställa upp. Så eftersom att jag tycker det är kul och samtidigt tjänar lite pengar på det så ställde jag upp. Fick dock skjuta lite på min uppkörning tack vare det men det är väl inte hela världen.

Nu är det väl dags att äta igen, måste ju följa kostupplägget Mari har skrivit till mig. Vi har dock inga ägg hemma så jag vet inte riktigt vad jag ska äta nu... hmm, vi får väl se vad kylen har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0