Vårkänslorna sprudlar

Igår kom Kim till Karlskrona igen och det är alltid så kul när hon kommer. Efter lunch var vi och tittade på lägenhet men bestämde oss för att den inte var något att ha. Visst hade det varit kul att flytta men vi kom på något mycket roligare som vi vill göra. Åka till Australien! Så nu blir det att samla ihop pengar så kanske vi kan åka några månader i vinter, det hade varit underbart! Vi tränade såklart igår också. Vi utmande kanotgrabbarna på 6km rodd, 6km löpning, 500 situps, 200 armhävningar och 200 utfall. Jag och Kim var grymmast och det är kul när det blir lite tävling över passen. Igår kväll fick jag åka iväg på SISU Idrottsutbildarnas årsstämma för att ta emot ett stipendium som ungdomsledare. Kul att jag blir så uppmärksammad för mitt arbete som ledare. Alltså var det en mycket bra dag igår!

Idag har också varit en toppendag med mycket träning! På förmiddagen blev det 40min löpning utomhus följt av Daniels cirkelpass. Det var så härligt att springa ute i solskenen. Jag sprang med ett leende på läpparna för att solen sken och jag fick plocka av mig mer och mer kläder för att det var så varmt. Våren är verkligen här nu och den kom så plötsligt! Tyvärr har inte isen smält än men jag hoppas det går fort nu. Tillbaka hem för att äta lunch och så bakade vi sega chokladrutor. De var mycket uppskattade av personalen också, eller det var väl mest Daniel och Linus som tryckte i sig dom ;)

På eftermiddagen blev det ett kortare gympass följt av core. Kim fortsatte med 30 min spinning men jag sparar mig till morgondagens Spin of hope. Jag har ju redan kört 4 spinningpass denna veckan och har 3 till imorgon så det får räcka för mig och min stackars rumpa! Alltså blir det en lång dag imorgon också och jag kommer befinna mig på gymmet nästan hela dagen men det ska bli kul med Spin of Hope!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0