Svenska artister?

Just nu är det ganska tråkigt att göra spinningpass. Kan bero på att jag har ägnat större delen av dagen till det. Jag har satt ihop ett 30min pass till i eftermiddag, men det var inte så svårt eftersom jag tog några låtar från de passen jag redan har. Men eftersom jag brukar ha 40min pass och 55min pass så ville jag göra en skiva som var prick 30min utan att behöva byta låt. Sedan har jag sverigepasset kvar att göra.. har lyssnat på mängder av musik på spotify, men de där klockrena låtarna har jag inte hittat! Vad skulle du vilja höra om du var på ett spinningpass med svenska artister? Det är bara en vecka kvar till Spin of hope då det ska vara klart, eller vill helst ha klart det ett tag innan dess. Nu har jag snart fått ihop ett Eskimålag till nästa lördag. Det finns fortfarande två lediga platser men det får vi se till att fixa för nu ska jag anmäla oss! :)

Ska köra core i eftermiddag också, mitt sjätte corepass denna veckan! Inte illa du ;) Det gäller ju att jobba hårt inför badsäsongen så man slipper ligga i vassen och sola, hehe!

Nu ska jag lyssna vidare på musiken, hojta till om du hittar nått bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Här finns några svenska artister! Nya och gamla favoriter så att säga! :) http://open.spotify.com/user/lindah%c3%a4refelt/playlist/68DEtFIgZS9oLkWV1zXdta

2010-03-19 @ 16:36:23
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: Mats

Vad blev det för låtar?

800 grader - ebba grön?

2010-03-25 @ 21:15:58
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/
Postat av: Cissi

Ja den hade jag med och det var verkligen 800 grader i salen då! :)Det belv en salig blandning med allt från abba till takida och markoolio.

2010-03-28 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0