Så var helgen över igen

Jag fattar inte vad tiden tar vägen? Nyss var det fredageftermiddag och jag åkte in till gymmet för att leda core och spinning och så helt plötsligt är det söndagkväll. Jag har inte gjort särskilt mycket denna helgen heller men ändå har det gått så fort. Idag har det iförsig hänt en del. På förmiddagen var vi på klubben och reste tält inför vår loppmarknad. Vi börjar ju samla in grejer nu så det gäller att ha tält uppe så vi kan ta hand om allt vi får. Jag passade även på att övningsköra med pappa idag. Kan säga att det inte går så bra att köra med handbromsen i, haha :)

I eftermiddags var vi hembjudna på middag hos mormor och morfar eftersom mormor fyllde år i veckan. Så de bjöd på kroppkakor, mums va gott! Hade tänkt att träna innan jag skulle hålla pass på kvällen men det hann jag inte med. Men jag har å andra sidan inte vilat någon dag denna veckan. Så nu är jag laddad för en tuff vecka med massa träning! Och på torsdag kommer Kim igen :) Weeeii! Då ska vi planera framtiden och träna hårt!




Kim och jag i Portugal - jag längtar dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0