Om du tycker jag är blond skulle du träffa min mamma och mormor :)

Två klockrena kommentarer av mamma och mormor igår som jag glömde berätta som fick mig att skratta.

Mamma berättar att hon var dålig i magen och säger på morgonen. "Jag har gått ner ett helt kilo från igårkväll till nu på morgonen" Men hallå mamma, det gör jag varje natt! :) Vi gör faktiskt av med energi när vi sover flera timmar.

Mormor verkar också viktfixerad. Vi pratar om hur skönt det är att basta. Hon ville ha en egen bastu hemma men vi såg ingen anledning till det, så ofta bastar man ju inte. Jag tyckte hon kunde skaffa ett träningskort på Lok & motion och basta där efter passen istället. Så säger hon, men det är så skööönt att basta och sen går man ju ner i vikt :)

HAHAHA! Hon har verkligen inte fattat att det bara är vätska hon svettas ut! Rolig mamma och mormor jag har men jag hoppas inte jag blir likadan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

vad var det för roligt med det, förstår du inte lite skämt, du är lätt road.

2010-03-22 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0