Mycket dåligt samvete

Idag gjorde jag verkligen bort mig och det känns inte bra så här efteråt. Hade spinning med marinen idag. Det var tufft som vanligt och jag var verkligen trött. Efteråt kom en man fram och presenterade sig, tog mig i hand och tackade för passet och jag blir lite förvånad. Alltid när någon presenterar sig så lyssnar jag inte riktigt på vad de säger och nu efter passet var jag så trött och borta så jag fattade inte förrän han hadel lämnat rummet...
Fan det var ju Mats Karlsson från Göteborg som jag har pratat med genom våra bloggar! Och jag pratade med honom som vilken människa som helst som jag aldrig hade träffat eller pratat med..  Kändes det bra? Ja, vad bra då kan du vara stolt... Åhh vad dum jag känner mig! Förlåt Mats! Hoppas du kommer på onsdag igen!

Kommentarer
Postat av: Mats

Det är lugnt Cissi!



Jag upplevde de inte så illa som du beskriver det. Det (skade)glädjer mig lite att du var trött dock, du såg så oförskämt pigg ut ;). Jag var helt fascinerad när du tog i som du såg ut att svimma men sen återhämtade dig direkt när det var "raksträcka".



Jag har frågat chefen om jag får ledigt en stund för passet i morgon och han verkade positiv så jag håller tummarna. Ses vi inte får du ha ett bra pass!

2010-03-23 @ 22:20:04
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0