Lång & tuff dag!

Idag åkte jag med pappa in till stan på morgonen. Var på körskolan och körde en lektion. Vi övade på parkeringar idag igen och det gick bra. Ska bara komma ihåg alla riktlinjer, bäst jag skriver upp dom. Efter lektionen gick jag till gymmet för att träna. 6km distans på roddmaskinen och därefter uthållighetsstyrka (50 rep). Svettigt!

Hem för att äta lunch och sova sedan bar det av in till gymmet igen. Var tränare för ungdomarna i klubben kl 16.00 sedan stannade jag kvar på gymmet. Fick hoppa in extra och köra ett corepass och ett spinningpass. Jag var riktigt trött och hungrig efteråt och ville bara hem på en gång. Gick till bussen och upptäcker att den bara går varje timme, suck! Så jag gick tillbaka till gymmet och hängde där 40 min till. Nu har jag fått i mig lite mat och ligger i sängen. Ska ta mig i kragen och borsta tänderna sen kommer jag somna gott! Godnatt vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0