Kalla inte mig latmask idag!

Du som kallar mig latmask idag måste ha nått fel på hjärnan ;)

Vaknade kl 6.30 och åt frukost sedan åkte jag in till gymmet för att träna kl 8.00. Det blev 45 min distans på roddmaskinen och sedan lite löpning efter det. Sedan hade jag corepass i en timme för elever i åk 6. Duschade och bytte om på ca 6min sedan var det snabbt iväg till restaurnag Eken som gällde. Skulle hjälpa till att jobba några timmar i disken för det var personal som var sjuka. I början var det inte så mycket att göra men sedan var det stressigt kan jag tala om. Hann knappt äta lunch innan jag skulle gå men lite fick jag i mig. Iväg till gymmet igen för att köra ett spinningpass för åk 8. Sedan kunde jag pusta ut någon minut och trycka i mig lite mellanmål sedan var det dags att vara tränare. Efter det kunde jag duscha och byta om och jag hade gått om tid, skönt det. Dagens fullspäckade dag fick avslutas med medaljmiddag och stipendieutdelning med Karlskrona kommun. Så alla som hade tagit SM guld eller medalj internationellt i Karlskrona var inbjudna. Jag fick även stipendie som årets föreningsledare!

Nu vet jag knappt vad jag har skrivit och om det är många stavfel för jag är så trött! Dags att samla krafter till morgondagen! Godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0