Huvudtränare i Kanot Syd

Jag har glömt att berätta att jag har fått ett nytt tränarjobb. De småländska kanotklubbarna plus Eskimå har bildat en förening med stöd från RF som kallas föreingen Kanot Syd. Det är en förening där ungdomar i åldern 13-17 år ska få en chans att utvecklas inom kanotsporten och hålla på med det dem tycker är kul. Jag har fått äran att vara deras huvudtränare och kommer planera och lägga upp deras träning och ha hand om ett antal läger med mera. Det ska bli väldigt intressant att följa dennna grupp kanotister som just nu är ca 15 st. Första lägret blir i Karlskrona den 13-14 mars och sedan kommer det rulla på med läger under hela året. Mer om detta när vi har dragit igång på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Anders

KanotSyd är Skånes kanotklubbar och Eskimå..........

2010-03-02 @ 07:25:53
Postat av: Cissi

upps var nog lite trött när jag skrev det :P

2010-03-02 @ 11:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0