Helgen bara flög iväg

När man har besök lyckas tiden alltid gå mycket fortare. Det har varit en väldigt bra helg och mycket av tiden har spenderats på träning. Har varit väldigt motiverande och roligt att få sällskap på träningen och köra hårt. Det blir alltid lite, lite bättre när man får sparring av någon annan och man orkar inte göra mycket annat om dagarna när man tränar så hårt. Det blev mest träna, äta, sova! Så eftersom jag har haft besök och lagt mycket tid och fokus på träning och planering i helgen har jag varit ganska dålig på att uppdatera bloggen.

Idag lämnade Kim Karlskrona men vi hann ändå med ett träningspass i morse. Det var riktigt jobbigt att gå upp i morse och sängen lockade oss båda. Båda frågade om vi skulle gå och lägga oss igen när vi hade ätit frukost men insåg att latheten inte kunde vinna så vi åkte till gymmet och tränade. Jag körde mitt fruktansvärt jobbiga 50 repetioners pass men glädjande nog blir det lättare och lättare! Efter det blev det lunch på stan och sedan var det dags för Kim att ta tåget hem och jag gick till körskolan för att köra en lektion. Det gick bättre än förväntat efter mitt uppehåll. Sedan var det dags för träning igen, jag hade spinningpass på marinen. CD spelaren ville verkligen inte sammarbeta med mig idag. Jag var riktigt nära på att kasta ut den jävla skitspelaren! Det gick trots allt men det var inte kul att den krånglade. Efter passet åkte jag ner till gymmet för att ha hand om ungdomarnas gymträning och nu ligger jag hemma i min säng och känner mig helt död efter en tuff dag och en tuff helg. Jag tycker jag förtjänar sovmorgon imorgon.

Dags för lite kvällsmat sedan ska jag sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0