Gymmet är mitt hem!

Jag är där flera timmar om dagen och under senaste tiden har alla frågat. Du skulle nästan kunna bo här, få ett eget lite rum så mycket som du är här nu. Du tröttnar inte på oss väl? Såklart gör jag inte det, jag tycker det är kul att träna, jobba som instrktör och leda träningen för ungdomarna i klubben! Självklart är det inte lika kul varje gång men så är det med allt. Men jag trivs på gymmet! Så idag fick jag förfrågan om att jobba i receptionen om det behövs. De var nämligen kort om folk i veckan och kan även behövas framöver. Det är ju perfekt för mig som brukar ha pass både på förmiddagen och eftermiddagen och inte har nått speciellt att göra där i mellan eller senare på kvällen. Så innan ungarnas träning idag ska jag in till gymmet igen för att få lite information om hur receptionen fungerar. Alltid bra med lite extra jobb!

I morse hann jag även med en körlektion. Skulle öva på parkering idag. Började med fickparkering direkt. Herregud tänkte jag, det måste vara skitsvårt. Men när han hade förklarat hur man gjorde och visat lite regler eller tips så var det inga problem. Vi gick ut och kollade om jag stod bra och han sa att det såg ut som ett proffs hade parkerat! :D Då blir man glad! Sedan skulle jag testa detta själv utan hans hjälp och då fick jag fickparkera i en backe!! Det var inte snällt tyckte jag, men han böjd på det sa han. Men jag fixade det också. Avlutade lektionen med att backa runt hörn och det gick också bra så nu måste jag öva på allt hemma också. Jag har börjat inse hur skönt det är med körkort och tänk att jag snart också har det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0