Fågeljävel!

Hade varit och tränat och uträttat lite ärenden och skulle gå in till stan för att äta lunch medan jag väntade på pappa. Gick längs med Borgmästarekajen och vid bron där isen hade smält var det fullt med fåglar. De måste längta efter att isen smälter och det blir varmt tänkte jag.. för det gör jag! :) Fem sekunder senare tänkte jag, FÅGELJÄVEL jag ska döda dig! Tror du inte en av fåglarna sket på mig!! Nästa gång ska jag skita på honom så kan han få se hur det känns! Jag vart inte glad i alla fall! Hade det kommit i mitt nytvättade hår hade jag börjat gråta!

Nu är jag i alla fall hemma igen och har precis bäddat sängen till Kim eftersom hon kommer på besök ikväll. Ska bli kul att ha henne hos sig igen. Ha en trevlig helg & akta er för alla fåglar ute!

Kommentarer
Postat av: U know who

muahahahaha

2010-03-12 @ 20:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0