Brandmän, ett speciellt släkte

Hade spinning med brandmännen idag och de är verkligen sköna och roliga. De pratar, driver och retas jämt! De får tillbaka från mig också. En av gubbarna hade extra svårt att vara tyst under passet så sa de på avvärmingen.

- Conny du var iaf tyst några minuter i mitten av passet. Det är bra om du får honom tyst.
- Ja det var ju när ni tittade ner i backen och instruktören visade lite mer av sin kropp. Så jag satt bara här och stirrade och skakade!

Sjuka brandman, haha :) Men de gjorde deffinitivt min dag till den lite bätte för det var ingen bra början på dagen. Fast spinningen på marinen gick också bra och var rolig. Idag var det verkligen fullt på passet. Det var ca 5 personer som inte fick plats på spinning och på corepasset var det hela 21 personer!


Kommentarer
Postat av: Mats

Om de kan prata har dom för mycket kvar att ge! På dom bara så dom tar i lite mer :).



Var på kopia av ditt pass här uppe idag och är helt övertygad om att corepass = kollektiv smärta fast det är nog inget mot morgondagen....

2010-03-03 @ 21:16:35
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/
Postat av: Cissi

Ja jag brukar ge dom arga blickar eller skrika, cykla istället för att snacka så mycket! :) De är experter på att prata!



Haha okej, men passet var säkert inte lika bra som mitt. Du ska inte ner till Karlskrona anrt då? Hur är smärtan i magen idag?

2010-03-04 @ 12:25:50
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Mats

Det är rätt, på dom bara! I värsta fall får du ta med en kompis som går runt och vrider ett kvarts varv för varje gång dom snackar :).



Självklart är du bäst! Det var faktiskt bara medel och väldigt skrikig instruktör.



Jo, jag skall vara nere nästan en vecka om några veckor (så det är väl läge att boka cykel nu :) ). Vet att jag kollat innan men är det onsdagar du kör? Skall försöka komma väg och ta ett pass, definitivt.



Mmm magen är inte inpad. På dagens cirkelpass började den göra (extra) ont bara jag tänkte på plankan eller sitt upps.

2010-03-04 @ 18:51:10
URL: http://karlssonskommentarer.blogspot.com/
Postat av: Cissi

Ja, jag har måndagar och onsdagar på marinen! På onsdagar är det spinning /core och det är ett väldigt populärt pass nu, så ja boka en cykel i tid!

2010-03-05 @ 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0