Adidas älskare

Förlåt jag skrev fel igår angående Kanot Syd, det är förening som med kanotklubbarna i Skåne plus Eskimå, alltså inte Småland som jag skrev. Vet inte vad jag fick det ifrån men jag var väl trött.

Idag när jag fick sova hur länge jag ville vaknade jag ändå ganska tidigt och var hyffast pigg, somnade om och vaknade igen vid 8 tiden. Men lyckades somna om igen. Jag som trodde jag skulle sova länge utan problem idag. Det var skönt att ligga kvar i sängen utan att behöva gå upp i alla fall. Har inte gjort så mycket nu på förmiddagen förutom att leta reda på massa musik till spinningpass och skivor till gymmet. Det behövs lite ny musik där.

Kom på att jag hade glömt att visa er mina fina köp. Har svårt att stå emot adidaskläder just nu. Så nöjd med mina köp. Tröjan var den jag köpte i Spanien och skorna köpte jag på rea i helgen. Tyvärr är det för mycket snö här hemma än för att jag ska ha de nya skorna på mig, så dom får vänta lite.

Nu måste jag fixa lite lunch, sedan ska jag iväg till gymmet och köra spinning för en skolklass sedan vara tränare för ungdomarna i klubben.





Kommentarer
Postat av: Michaela

Snygga skor :)

2010-03-09 @ 01:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0