Midsommar

Lägret är nu över och det var en mycket härlig vecka. Samtidigt som det är lugnt och skönt så saknar jag alla härliga kanotister som var på klubben. Nu är det ganska tomt och tyst där. Men nästa vecka blir det fart igen, för då är det SM läger och tjejerna kommer på besök. Ska bli riktigt kul!! 

Nu i helgen har jag vilat upp mig lite har haft en väldigt bra midsommar. Umgåtts med familjen och släkten, ätit god mat och lekt massa lekar. Eller jag har mest varit lekledare men det var väldigt uppskattat av alla andra. Idag var jag ute på ett fartpass i kanoten tillsammans med Gustaf och imorgon blir det träning igen. Det gället att ligga på hårt med träningen nu ett tag så jag är i toppform till SM!

Förresten idag körde både Jacob och Michaela maraton på WC i maraton nere i Tjeckien. Båda gjorde mycket bra ifrån sig och kom på en 6:e respektive 3:e plats!


Grattis till bronset Michaela, du är grym! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0