Loket är världens bästa gym

Jag e på väg till gymmet, för att träna litegrann
Ett gym vars personal, mig kommer ta om hand
Gymmet e lokomotion, karlskronas bästa gym
Kom följ meeee mig in å bliiii riktigt grym
 
Jag kliver in på loket å gissa vad jag ser
En man som för alla kvinnor, blir en präktig kavaljer
Han är Daniel Hofflander, en härardsbetäckare
Men han säger ingenting, nej han baaaara står å ler
 
Loket har profiler, som ingen annan har
Vi har världens största Roger, som alla vikter tar
Han e stor och stark, snäll och snygg fast jag har på känn
Att trots sin breda bringa, så eeeeee han singel än
 
Gymmets chef Marie, är en riktigt härlig lax
För att fånga en sådan kvinna, krävs nog bra mycke flax
Hon glider runt på gymmet, å hon äger varenda brud
Mariiiiie Lax, hon e guuuuds sändebud
 
Kääära vänner, vi har samlats här ikväll
Å vi e alla riktigt snygga, man kan tro alla e modell
Fast de e ju ej så konstigt att vi ser ut så jävla bra
För att träna sin kropp på loket, de e sååååå de ska de va

Sångtext skriven av Ola Johansson vinnare av Talang!
En mycket värdig vinnare. Jag väntar på att du släpper din singel Ola ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0