Jag älskar sommaren!

Jag älskar att det är sommar och sol och nästan igen blåst. Det är det bästa som finns när man paddlar och ror. Idag har jag kört ett pass i både kanoten och roddbåten och det gick bra. Tog ett dopp på kvällen i roddbåten men det är så det kan gå när man har haft uppehåll från roddbåten några veckor och ska ge gärnet men det var det värt. Det var ju varmt och skönt i vattnet.

Mitt på dagen låg jag i hängmattan hemma och slappade. Det är så skönt med sommar!

Om några timmar kommer Michaela hit och imorgon ska hon och jag hämta Kim i Växjö för att senare åka på utflykt till Kosta outlet. Jag hoppas jag kan hitta lite saker som jag behöver. Om inte annat så blir det nog en trevlig dagsutflykt med två av världens bästa tjejer! Snart kommer den tredje också och då är vi alla här, vi som ska bli bäst i Sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0