Hatkärlek

Nu är jag rätt sliten och seg i kroppen efter all hård träning. Tur att det blir lugnare nu fram till SM. Imorgon ska jag bara ut och glida lite i kanoten på morgonen. Idag gymmade jag på förmiddagen och paddlade på eftermiddagen. Men jag avbröt eftermiddagspasset för jag fick grymt ont i magen och mådde illa. Kände mig illamående i måndags på paddelpasset också. Men jag tror bara det beror på att jag tagit ut mig så hårt och bildat en massa mjölksyra. Det är verkligen hemskt känsla, samtidigt som jag älskar att pressa mig och ta ut mig, en hatkärlek helt enkelt. Skönt att känna att jag ta ut mig i alla fall.

Efter paddelpasset imorgon ska jag in till fisktorget för att vara med i Loket's lag på beachvolleybolltuneringen som avgörs mellan olika företag. Det ska bli mycket kul! Jag hoppas vi vinner, jag älskar att vinna!
Efter det är det planerat att jag ska på massage på kvällen. Om vi inte går till final i tävlingen. Men då får jag skjuta på massagen lite. Jag kommer göra allt för att vinna imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0