Förberedelser, packning och toppning

Ja jag lever. Jag har bara inte haft lust att blogga. Jag har nämligen haft fullt upp med träning och massa annat kul här hemma. SM lägret förra veckan var guld. Vi tränade hårt, åt lunch på restaurang Eken och gick på bio och hittade på annat kul! Det var även svensexa och möhippa där Eskimågänget var med.

Nu börjar det dra ihop sig. Nyss var det flera månader kvar men det är det inte längre. På lördag går tåget norrut och på söndag morgon är jag i Luleå. Där ska jag vara en vecka för tävlande på kanot SM. Sedan ska jag tillsamamns med Kim, Michaela och Gustaf bestiga Sveriges högsta topp, Kebnekaise. Det kommer bli häftigt!

Just nu känner jag att jag kan klara vad som helst!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja nog har du äventyr framför dig allt :)!

Det kommer säkert bli en häftig upplevelse för er allihop. Hoppas att allt går bra så ni kommer hem nöjda sen.

2010-07-07 @ 13:14:24
Postat av: Anonym

Det tror jag säkert!

Sen när jag kommer hem blir det att träffa tyskarna sedan väntar det bröllop :) Och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske blir jag uttagen till NM!

2010-07-07 @ 22:05:53
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0