Helt slut efter dagen

Ja nu är jag riktigt trött men det är väl förståligt. Det har varit en tuff vecka med många spinningpass. Två i måndags, ett igår och ett idag. Skulle kört två idag med men brandmännen fick utryckning precis i början av passet så det blev inget med det men det tyckte jag var skönt. Istället kunde jag ägna mig åt min egna träning och köra styrkepass nr 2 på Åsas styrkeprogram. Alltså passet med 50 rep x 3 varv! Ojoj vad jobbigt men det gick ändå bra! :) Imorgon kommer jag nog knappt upp från sängen men det måste jag göra. Då väntar ju nya träningspass. Så jag med gott samvete kan vila ordentligt på fredag sen. Då ska jag antaligen träffa Emelie :)

Nu orkar jag inte skriva mer, tack för idag!



Helt slut efter helgens 2000m lopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0