Solen skiner i Sevilla idag

Roddträningen går bättre och bättre och det finns inget bättre än att träna i lugnt vatten och solsken. Det var ungefär 17 grader här idag så det var riktigt härligt att vara ute på vattnet när solen var framme och värmde i ryggen och ansiktet. Lite jobbigt med svallvågor från båtarna dock. Jag tycker även det är jobbigt att jag inte ser vart jag är påväg. Eftersom det är mycket folk ute på kanalen. Tänk om jag skulle krocka med en kanotist, det skulle vara en mardröm. Men det är antagligen kanotisten som får ont och inte jag. Men jag förstår ju hur det är att vara kanotist och hur jobbigt det kan vara med roddarna som inte ser vart de är påväg. Men nu sitter jag i sitsen själv, nu är det mig alla kanotister hatar :) 

På förmiddagen blev vi filmade för att kolla på tekniken och analysera den sen. Så det kommer vi börja kolla på ikväll. Jag har rott lite över två mil idag och det känns i ändan för mig som inte är så van än. Men det blir väl bättre och bättre hoppas jag men jag vill inte slita ut kroppen för hårt i början. Nu är jag hungrig men jag får vänta lite tills innan maten serveras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0