Överkörd

Just nu känner jag mig överkörd av en traktor eller snöplog eller något liknande. Min kropp är helt mörbultad. Visst är det skönt med lite träningsvärk men i nästan hela kroppen samtidigt kan vara lite jobbigt. Men jag ska inte klaga, det är bra styrkepass Åsa har skrivit till mig. Tyvärr har jag inte fått så bra flyt på rutinen av passen än och det lär ju inte bli bättre nästa vecka när jag ska till Sevilla på roddläger. Men vi kanske får tid till att styrketräna själva också, det vore ju ganska bra i alla fall. Det ska bli så skönt att komma iväg till lite vårvärme och sitta i en roddbåt igen. Jag är trött på vintern här hemma nu och självklart kommer det bara mer och mer snö. Det lär dröja länge innan det är rodd eller paddelbart här hemma.

5 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0