Kan någon klona mig?

Just nu hade jag velat klona mig själv. Synd att det inte går att vara på två ställen samtidigt. Ola Otfors, min gamla idrottslärare ringde mig nyligen och frågade om jag ville åka med till Trysil i veckan tillsammans med Galären. Jag hade fått, resa, boende, skidor och mat gratis. Men jag ska ju åka till Spanien på tisdag. Attans! Jag som älskar att åka skidor och som kanske vill jobba som lärare sen. Hade varit underbart att få vara med dom där! Snacka om otur med tyvärr går det inte att göra allt här i livet. Men det kommer bli bra i Spanien också!

Var förresten ute och åkte längdskidor idag. Det var en härlig känsla. Vilken bra träningen det är att åka längdskidor. Men det kändes att det var ett tag sedan jag åkte. Blev väldigt stel i ländryggen de två första varven. Men det blev i alla fall en mil i spåret.

Kommentarer
Postat av: Göran

Jag vet vem som åkte med i ditt ställe, nu blev du förvånad eller hur?



Du vet jag har kontakter ja du hihi



/Göran

2010-02-12 @ 15:34:35
Postat av: Cissi

Ja jag är förvånad, vem åkte dit? Någon som du känner? :)



2010-02-12 @ 21:39:51
Postat av: Maja

Trysil är helt underbart nu, dock tror jag att Spanien är varmare och skönare:)

2010-02-12 @ 22:13:04
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Amanda

besöka min blogg? :)

kram

2010-02-12 @ 22:34:55
URL: http://dockie.blogg.se/
Postat av: Göran

Tror hon heter Bodil och bor i Saxemara ;)

2010-02-13 @ 14:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0