Halv vilodag

Det var roddträning på förmiddagen, men bara lugn distansträning. Det har jag iförsig kört mestadels hela tiden eftersom jag inte har vanan i båten än. Så det blir mycket distans, teknik och balans. Idag fick jag träna själv utan någon följebåt för det fanns inte så gott om dem och det var inte lika kul. Började att köra ner i andra änden av kanalen och där var jag helt ensam och då känns det inte så kul om man skulle råka välta. Det började inte så bra, jag körde rakt in i vassen! Jag ska ju ro som in i vassen istället :) Sedan höll jag på att köra in i stora stockar som flöt runt i vattnet. Första gången jag fick syn på en stock böev jag rädd och trodde det var en krokodil. Så jag beslutade mig för att köra upp på banorna där de andra var sedan men där blåste det väldigt mycket. Fick sällskap ner bland krokodilerna av några tjejer sedan gick jag upp.

På eftermiddagen var vi fria från träning och det var skönt att göra något annat än att träna. Jag åkte med de norska tjejerna in till stan. Vi åt lunch där, köpte en god kaffe på Starbucks och sedan gick vi på shoppingtur! Jag hittade en mycket fin adidaströja. Då jag älskar adidaströjor och denna var blå och gul kunde jag inte motstå den eftersom jag aldrig sett någon sådan hemma. Ni får se en bild senare. Tänkte visat er lite bilder från tidigare dagar i Sevilla men tyvärr krabbar uppladdningen av bilderna så ni får vänta.

Ha det så bra i snökaoset, här har vi regn fortfarande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0