Goodbye

I morse åkte de allra flesta tjejerna hem igen men jag är kvar till imorgon. Det kändes lite konstigt att säga hejdå. Vissa kanske man aldrig ser mer igen. Fast nu har jag vänner över nästan hela världen som jag kan hälsa på och det är ju alltid bra. Och vissa av tjejerna kanske jag träffar på tävlingar runt om i världen om jag också kommer dit.

Nu har jag precis tränat. Skulle egentligen rott ute på vattnet idag men det var för blåsigt så det blev roddmaskin. Idag valde typ alla att träna på roddmaskinerna för att det var så blåsigt så det var tur jag hann dit innan det blev fullt. Jag körde 4x1000m stenhårt och fy vad jobbigt det är! (It’s not a easy one som den sydafrikanska tjejen sa). Låg på tider mellan 3.29-3.34min. Jag hade syra i benen och det kändes som jag skulle spy och jag ville bara avbryta men jag fortsatte pressa på och försöka inte tänka på det. Nu är passet avklarat och jag kan bara softa fram till lunch.

Imorgon lämnar jag Sevilla. Är tillbaka i Karlskrona igen på onsdag, see you! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0