Då var det helg igen

Tycker veckan har gått väldigt fort. Jag vet inte riktigt vad dagarna har tagit vägen. Jag var ju nyss på Blekinge idrottsgala. Men det är alltid skönt med helg och jag har inga direkta måsten i helgen. Men jag har bestämt mig för att ta en tur med längdskidorna i Bastasjö imorgon. Jag och mamma var där idag och gick en kort sväg och det var väldigt fint. Vi passade på att gå en runda när jag var ute och övningskörde. Det går faktikst bättre och bättre  och tur är väl det! :)

Jag har börjat packa idag. Ja, jag åker ju på tisdag redan och det känns skönt att ha det klart så jag slipper stressa med det i sista sekunden eller upptäcka att jag behöver tvätta massa saker. Det kändes så skönt att få ta fram lite sommarkläder. Jag älskar sommarkläderna! Det är ju faktiskt 15-20 grader så jag hoppas jag får användning av mina shorts, linnen och bikini. Jag vill bli lite brun tills jag kommer hem igen.



Bild från kanotläger i Sevilla 2008 - men denna gången bilr det rodd :)
Är lite sugen på att ta med mig en paddel också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0