Borta bra men hemma bäst!

Nu är jag hemma igen, äntligen. Fy fan vilken lång helvetes resa. Lämnade hotellet i Sevilla igår kl. 11.00 . Vi åkte till flyget som inte låg så långt ifrån hotellet så med andra ord var vi i väldigt god tid för flyget skulle inte gå förrän 13.25. Sedan blev det en halvtimme försent men vi tänkte, äsch det gör inte så mycket det blir bara kortare väntan i Barcelona. Vi skulle nämligen vara där i 4 timmar. Vi åt lunch och gick runt och kollade i alla affärerna. Jag köpte en ny parfym. Bara en timme kvar nu tänkte vi. Vi gick bort och kollade på tavlan med alla avgångar och ser att vårt flyg är försenat 2 timmar! NEJ, jag vill inte! Men det var bara att gilla läget som Anders Karlsson hade sagt. Vi klev på flyget 2 timmar senare och tänkte, ja bara 3 timmar kvar nu. Men icke sa nicke, vi fick sitta på flyget 1,5 timme innan det ens startade på grund av tekniska problem. Och trångt och jävligt var det som vanligt. Jag fattar inte varför de kan bygga flygen åt oss lite större personer. Det blev ju inte bättre av att jag fick mitt handbagage nere vid fötterna och datorn under sätet. Plus att kärringen framför fällde ner sätet. Nej jag är inte det minsta bitter, haha :)

Vi missade precis tåget från Kastrup till Malmö och orkade inte vänta över en timme så jag och Krister fick ta taxi över och tillslut kom jag fram till Michaela där jag skulle spendera natten. Det var skönt att komma till henne och till en skön säng, men trots allt hade jag väldigt svårt att sova. Det var i alla fall trevligt att se henne en kort stund. Jag åkte ju på morgonen igen. Tågresan hem gick i alla fall bra. Skönt med mycket plats och ett tåg som
var i tid!

Hem för att äta och packa upp och tvätta och sen iväg till gymmet för att köra spinning. Det var mycket roligt att få komma tillbaka till gymmet igen. Även om vissa var väldigt retsamma och taskiga så vet jag att alla har saknat mig och tycker det är bra och kul att jag är tillbaka! Efter spinningen var det årsmöte på klubben och nu är jag hemma och sitter spänt framför TV:n och kollar på herrarnas skidstafett. Riktigt spännande, Sverige är i guldläge! Kör nu Markus!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0