Allt känns väldigt bra nu!

Det känns skönt att vara hemma igen, att leva som man brukar och komma tillbaka till vardagen. När man är borta ett tag så uppskattar man saker hemma mycket mer. Och det är kul att blivit saknad av så många. Igår berättade Mari (chefen på gymmet) att till och med kunderna hade frågat vad jag höll hus. Den där stora starka tjejen som är här jämt och tränar är hon sjuk eller? Kul att jag gör intryck och syns!

I torsdags fick jag besök av Kim Döse, en kanotist från Kungälv som nummera är Eskimå kanotist. Det blev klart lagom tills hon kom hit. Mycket kul! Vilka besättningar vi kommer få! Så eftersom hon är här har det inte blivit lugnt på träningsfronten. Men det är verkligen kul att få sällskap på passen och köra stenhårt. Vi har tränat många timmar på gymmet då hon också har fått ett kort på Lok & motion nu. I torsdags blev det dubbla spinningpass med gym där i mellan. Det var tufft för benen och det blev inte bättre efter gårdagens pass! På förmiddagen köttare vi intervaller på löpbandet och roddmaskinen och på eftermiddagen blev det gym, tung styrka! Det känns väldigt bra på träningsfronten och jag är glad!

Snart ska vi in en runda till stan och träffa min kompis Emelie. Hinner dock inte med så lång tid i stan eftersom det är träning idag kl 12.30. Innebandy och core, sen får vi se om det blir något mer har inte riktigt planerat dagen. Kanske blir bio ikväll, vi får se. Det är ju damernas 3 mil ikväll också, den får man inte missa!




Kim och jag är BÄST!!


Kommentarer
Postat av: kim

.. om vi är, vi är de absolut bästa!

2010-02-27 @ 15:10:44
URL: http://dkim.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0