Julhelg hemma i Karlskrona

I år firades julen hemma i Karlskrona. Det var mysiga dagar som firades med släkt och familj och mycket god mat. Och tänka sig att tomten kom i år också eller det var till och med två tomtar och jag måste säga att de var väldigt snygga, hehe :-)

Har varit lite halvförkyld sedan annandagen och jag försökta vila för att det skulle bli bra men det blev varken bättre eller sämre så igår tränade jag lite hårdare men i morse hade jag lite ondare i halsen. Dock inte dundersjuk utan det gör bara ont på morgonen men det fick bli vila idag och förmodligen imorgon också så jag blir frisk. Har inte tid med att vara sjuk nu. Fast det har jag väl aldrig iförsig.

Längar till värme och sol i Sydafrika just nu.

Men först, nyårsafton, födelsedag, idrottsgalor & lite annat att se fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0