Back in Sweden

Nu är jag hemma i vårt kalla vinterland igen. Kom hem i söndagskväll och sista tiden i Portugal gick bra men jag kände mig dock rätt sliten. En av dagarna fick jag lite feber och huvudvärk och det berodde antagligen bara på att jag tränat väldigt intensivt och hårt. Men nu när jag är hemma blir det några lugna dagar.

Igår var en slappdag när jag inte gjorde något speciellt. Var bara på massage och njöt av lite vila hemma. Trots smärtan var massagen underbar. Idag har jag också vilat men nu börjar det klia lite i kroppen efter träning, är sugen på att gymma men jag var duktig och tog en lugn dag till. Har rensat lite i mina gradrober och sorterat ut lite träningskläder. Sen åkte jag till stan för att handla julklappar men jag hittade bara en till mig själv, hehe!

Dags att vila och fixa lite innan jag ska jobba på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0