Tillbaka på bloggen

Ni kanske tror att jag inte lever längre men det gör jag. Har bara haft fullt upp med aktiviteter sedan efter SM. Vi hade uppladdning inför NM i Göteborg och förra helgen gick NM i Norge. Alla Eskimåtjer blev uttagna att köra men tyvärr blev Michaela sjuk och inga andra länder vågade sätlla upp och möta oss i K4 ändå.

Jag tog i alla fall ett silver och ett brons med Kim på K2 200m och 500m. Samt borns tillsammans med Ilona på K2 5000m. Så jag är nöjd med insatsen.

Denna helgen har jag varit i Malmö och myst med kanottjejer från hela Sverige. Tanken var att samla ihop hela team Malte som var i Australien tillsammans 2006. Alla kunde tyvärr inte komma men jag är glad att jag fick träffa de som kunde. De var en mycket trevlig helg.

Nu får det vara nog för denna gång.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0