Vart är vårvärmen?

Från måndag till onsdag har jag verkligen haft fullt upp! Spinningpass, tränarjobb, kölektioner, egen träning, plugg och ett besök på radion. Det kändes igårkväll kan jag säga. Ögonen höll på att slockna redan kl. 21.00 men jag ville så gärna se vilka som vann hockeyn så jag låg i soffan och kämpade med att hålla ögonen öppna och fick till slut se Djurgården avgöra.

Jag bestämde mig för att sova lite längre idag. Har fixat med lite planering och adresser till företag som vi behöver inför maraton SM - http://www3.idrottonline.se/templates/Workroom.aspx?id=436119 Det kommer bli ett riktigt bra SM, du kommer väl?

Jag har frusit om fötterna hela dagen även att jag har haft tjocka strumpor och täcke runt mig. Ute är det väl inte heller särskillt varmt idag. Solen är visserligen framme i mellanåt men det blåser ju massor! Vart är den riktigt vårvärmen? Snälla säg att det blir soligt och varmt till helgen!

Om två timmar ska jag i alla fall ut och springa, då kanske jag blir varm eller så blåser jag bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0